Oh nuu nii...

ÖPPNAR JAG FÖR COMISSIONS / REQUESTS! Whoh!!
Kommentera nedan vad du vill ha, och ge en länk till bilden som kommer redigeras/ den jag ska rita / animera. KOMMENTERA I DEEETTA INLÄGG, INGET ANNAT!
 
Okej, detta är vaad jag kommer göra!
 
  • Animerade GIFer ( jag ritar dem själv)
  • Ritade / målade bilder
  • Redigerade bilder
  • Bakgrunds bilder
Det var allt!
... Vänta, EXEMPLAR TOO :D
GIF (liten)
 
GIF (stor)
 
Ritad/målad bild
 
Redigerad bild
 
Bakgrunds bilder
 
 
Tyvärr kommer det inte bli några Headers, sorry.
Kommentera nedan :D
 
Cornelia Bigpie
2015-10-11 @ 15:55:39

Hej jag skulle skicka bilden xD Men jag kan inte skicka den min data är nog helt störd men du vet how to train your dragon xD är beroende av toothless så undrar om du typ kan göra en bild av honom du får välja hur det ska vara är bara för beroende av honom :3

Svar: Såklart jag kan! Jag gör en GIF för har ändå den inställningen uppe just nu xD Btw, gillar oxå Toothless ♥.♥ xD
Jag gör en enkel liten tailswing + kanske blinkande ögon xD för sånt är kul o3o
SweNowa

Cornelia Bigpie
2015-10-11 @ 16:08:37

Hahah tack <3 Jätte roligt att du tar tid att göra en :D

Svar: Haha inga problem o3o Yess, tid är allt :3 Har man den så... gör man väl saker under den xD Hah vet inte vad jag skrev där x3 Men mennn...
SweNowa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hellow där :D Här bloggar jag om SSO, mina animeringar och bilder! :D

RSS 2.0