Hellu!

Heej! Nope, ridlägret är inte över än, men ville inte sova över xD
 
...Halloween biiild :D Föör ... venneh xD Halloween på SSO = Halloween för mej. Thats a fact. Mkay? x3
"Helluw... eh... fakeblod, kay? Yesh... Happy Halloween? :3"
(Visst är hon sööt? Lil' Killin' Babeeh xD)
Jaha, ska nog lägga mej snart. Upp tidigt imorg. Vill inte komma försent till ridlägret~
Also, om ni undrar vilken ridskola jag rider på, så äre en privat. Har medryttarhäst där xD 
OOOHH, OCCH UPPDRAGEEN! Super kul! ... Inte läskigt... .-. Men jag veet, SSO är oxå för yngre, de får inte ha nått för brutalt... "cries" (JK XD) Meennn det var bättre än de förra åren! Liiiiiite minimum läskigare... "suck", men ändå, bättre. Rob är på sätt o vis gullig xD inte utseendet, utan beteendet xD "KRAAM!" ;v;  (Gud vad jag är konstig då... ;-;)
...
JAAA, ni undrar nog lite om Beauty AKA. Killing Beauty. Hoon är då en OC, soom från början var en vanlig häst. Meen pga. färgen trodde alla att hon var ett spöke o såå, hon blev mobbad, hoon fick inget jobb ( DET ÄR ETT AU, MKAY? XD), hon blev fattig oossvvv. Dååå kom det en demonhäst till henne o bara "Yoo, jag kan göra dej glad! Ingeen kommer mobba dej igen! Alla kommer lyda dej!" (Blah blah), occhh Beauty bara "OMG YES!" oochhhh så blev hon den som synd på bilden ovanför. Hooon bleev iinttee såå gllladd, men... o3o
 
.. OJ VAD JAG SKRIVER PÅ, borde lägga mej nu! Baaii ♥♥♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hellow där :D Här bloggar jag om SSO, mina animeringar och bilder! :D

RSS 2.0