Sooo...

Mjeh, inga bilder jag tagit.... Jobbar på ny header, Halloween headern var ju bara till.... y'know... Halloween...
Buut...
... Jag hittade en ny anime som jag kollade igenom idag. Elfen Lied. Och det är tyska eller nåt, så det är inte ... (Elfen... oum...) Elfen ljög... Lol no xD
Jamen... Jag kan inte tyska så idk...
MEN LOOKIE! DMVSDVSLKNBDKFLNBKDFL DYING HERE
The eery Mirror Marshes...
 
oOMFG DREAM COME TRU OMFG OSC DJVNSDJVDVN
LOOOOOOOOOK-AAAAAAAT-IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!! "dies"
 
Jag menar waaaaah, Look at them trees! LOOK AT IT! OMG OMG lixom  Såndär   Fantasy  känsla Mai  Dream  pretty much...
Min största dröm när det kommer till områden (små då) är.... En tät skog med majoritet av tall (men även andra träd xD) med sånadär skogsstigar ist för riktiga vägar, och det skogen ska även vara galet stor och ha höga backar o så! Sen utanför äre ängaar.... och berg...
Jaaa, ni tänker nog på Gröndal, Men nej, UTAN en dimma... Och såååå mycket större... Gröndal är ju mini mini Skog xD
... Anyways...
Såg på Silent Hill igår- BESTT MOVIE EEEEVVVAAAH! Occhh är typ förälskad i en av låtarna xD (Det heter "You're not here" xD Sök bara upp "Silent Hill You're not here" Och ni hittar det, i promise...)
Och jag hittade en fanfic... Heh... Silent Ponyville xD
Geet iit? Silent Hill, Silent Ponyville..? xD... nej? uh...
... Ska fixa header nu iaf! Seees ♥
 
Skywalker (Bella Highgarden)
2015-11-09 @ 08:42:11

Nowa, u hyped? xD

Svar: Neej.... eheh... >.>
<.<
xD
SweNowa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hellow där :D Här bloggar jag om SSO, mina animeringar och bilder! :D

RSS 2.0