Meep

Soowwy att jag inte bloggat! ... Hade inget o blogga om...
Jag har väldigt sällan en period då jag är "trött" på SSO. Jag vet, super konstigt, men så äre bara xD Dåå tar jag en paus från SSO, och går in igen efter ett antal dagar. Föör då blire roligt igen? Hmpff, finns bara inget o göra nu... MEN NÄSTA VEECKA, NÄÄSTAAAA VEECCCKKAAA kommer Epona. Hypa nu..!
Ska springa direkt till "Mirror Marshes", Bara "FOJBMNDFKNLBDSÖ OMG OMG PIIILLLAAR!!! LOOK AT THEM!!" och lite sådär.. Sen ska jag till detta område;
Waahh... Sen HADE jag en bild med typ... Nått som liknade Thunderclans läger. KAN IKKE HITTA DEEEN XD
Murhpp...
Occhh ha en random snabb ful bild på Gaia... (Mai Oc xD)
Murppp.....
OCH TILL SIIST, ha en random jättesnabb 1 minuts redigering som jag gjorde nu... xD
Idk... Jaja, thats all folk xD
Baii!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hellow där :D Här bloggar jag om SSO, mina animeringar och bilder! :D

RSS 2.0