Helluu

EPONA HYPE
no rly...
SO FANCY, SO PRETTYYYY
... jaja okej blame me goo oonnn.... Jag "buggade" in där igen. Men... please don't tell anyone? Jag gör inte det här för "jag vill se nya områden" eller så, jag gör det för o se hur SSO jobbar med grafiken och sånt....
 
OCH, KOLLA, Q-HÄSTEN HAR NY GALOPP! Bara Q-häst, inte appaloosa/paint med q-form. QHÄSTENN XD
Så snyggt...
Sååå Jkla snyyygg älskar deeennnn.....
Also, Navii.... I'mma ride Navi now. Navi are cool :3
 
 
Skywalker (Bella Highgarden)
2015-11-16 @ 19:44:49
URL: http://highgarden.bloggo.nu/

It's a Navi, I ride a Navi now, Navi's are cool!
I SEE WHAT YOU DID THERE o3o

Svar: HAHA YESH XD
SweNowa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hellow där :D Här bloggar jag om SSO, mina animeringar och bilder! :D

RSS 2.0